torsdag 9 februari 2012

Förberedelser och pepping

Som vanligt väntar jag alldeles för länge med att besöka frisören. Mest för att det tar så mycket tid. Panikbokade en tid och fick en omgång ny färg. Den här gången har jag dragit mig extra länge då "min" frisör gått på föräldraledighet. Det ÄR jobbigt att gå till en ny, det blir liksom inte lika bra. Nåja, nu är det gjort och jag känner mig lite fräschare inför helgens övningar.



Fick lite extra pepping i omklädningsrummet efter dagens träning också i form av en väldigt fin komplimang. Inte för håret utan för magen. Mina plankor och andra magövningar har tydligen gett synliga resultat. Tack Jessika för den fina komplimangen! :)

Nu känner jag mig ordentligt laddad inför helgen.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad gör du för övningar? Jag uttrycker ett önskemål om recept för vältränade magmuskler!

    Jag kämpar med TRX-plankor, TRX-crunch osv men vill ha lite fler övningar i min bank!

    Tack på förhand ;)

    SvaraRadera