fredag 17 februari 2012

Fredag

Idag har jag verkligen haft fredagsmys. Som jag sagt flera gånger förr, jag älskar fredagsträningen med Northland Basket. Pga av möte har jag missat passet de senaste 2 veckorna, men idag kunde jag äntligen vara med igen. Så jobbigt, så kul!

Passade på att ta ut lite övertid och slutade tidigt, hämtade barnen, åkte hem och åt ett sent mellis i form av proteinmuffins som jag och Alice bakade igår. Ingen är mer glad än jag över att barnen gillar mina nyttiga muffins.

När barnen hade dansat till olika musikvideos och sedan somnat fortsatte jag och maken fredagsmyset. Ett glas vin, penna och papper och en stund senare hade vi bilden klar för hur vi ska lägga upp en utbildning som kommer senare i vår. Vi spånar även på en form av teambuildingsktivitet framåt sommaren. Det är inte brist på idéer om man säger så. Det här året kommer att bli otroligt spännande.




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar