lördag 14 april 2012

Jag konstaterar

Så blek som jag är nu har jag aldrig varit efter en utlandssemester.

Så mycket blåmärken, blåsor och valkar i händerna som jag har nu har jag nog aldrig haft.

Så sandig som jag varit under veckan har jag nog aldrig varit. Möjligtvis i sandlådeåldern, men aldrig i samband med träning. Vanligtvis brukar jag alltså inte krypa, hoppa och kräla runt i sanden när jag tränar. Jag brukar särskilt inte först springa i havet och bli genomblöt och sedan lägga mig i sanden och fortsätta träna. Man kan säga att jag fått lite helkroppssandpeeling denna vecka. Det var för övrigt mindre skönt med denna behandling när blåsorna sprack mitt i passet.

Så aktiv som jag varit denna vecka har jag aldrig varit under en semester.

Så full av energi har jag aldrig varit efter en semester.



Bleka ben.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar