onsdag 4 april 2012

Påsklov

Nu tar jag äntligen lite påskledigt. Hela en och en halv vecka ska jag vara ledig. Inte är jag ledsen över det. Först två dagar med familjen. Ja jag behöver väl packa min väska också för det är snart dags att åka på den där träningsresan som jag och syrran bokade för ett bra tag sedan.

Precis som förra året då jag åkte iväg på en hel veckas semester har jag nu börjat få ont i magen över att vara borta från barnen så länge. Att Astrid bara ropade maaamma igårkväll när hon var lite ledsen gjorde inte saken bättre. Det gör verkligen ont i mammahjärtat. Förra året släppte det så fort jag tagit mig ner till Stockholm. Jag hoppas att det gör det den här gången också. Annars blir det en lite tråkig resa.


Det blir nog bra när jag väl snörar på mig träningsskorna och ger mig ut på en joggingtur på stranden första morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar