torsdag 12 april 2012

Löpning och flex

Förutom bergspasset gav jag mig ut på en egen runda då jag kände mig lite rastlös i väntan på nästa pass. Av naturliga skäl läggs inte några tuffa träningspass den dagen bergspasset är. Så en kortis på drygt 5 km fick det bli och jag kom tillbaka precis lagom till flexpasset och fick min stretch och rörlighetsträning. Trots blåst var det skönt att träna på stranden. Att titta på havet medan man stretchar är något jag definitivt skulle kunna vänja mig vid.

Nu väntar middag och sedan en föreläsning om fitness innan det är dags för en dejt med kudden. Man somnar ovaggad här.

Apropå föreläsning. Gårdagens föreläsning med Susanne Johansson som sprang hem från Portugal förra året var fantastiskt bra. Mycket skratt och lite tårar i ögonen fick jag också.

"Tänk på vad ni tänker för det kanske blir som ni tänker"


"Väntar du på vad livet har att ge, så ger dig livet väntan på vad livet har att ge"

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar