tisdag 20 december 2011

Dålig fru..

Jag erkänner, jag är en dååålig fru. När jag blev bjuden på 2 nya bitar av amerikansk toffee (åt 2 bitar förra veckan från askarna vi har fått till kontoret) tänkte jag att nu ska jag spara den ena biten åt maken så att han också får smaka på detta fantastiskt goda. När jag mumsat i mig ena biten, tittade på den andra som låg på skrivbordet tog det ungefär 3 sekunder innan jag börjat äta upp den också. Ja ja jag vet, men jag har ju redan erkänt. MEN då räddade min bästa kollega Maria mig och gav mig en bit att ta hem till Thomas. Så nu min käre make ska du få smaka den godaste toffee du någonsin ätit :)


Man måste ha smakat för att förstå storheten! Jag brukar inte ha svårt att stå emot sötsaker, men de här, de kan man inte låta bli!

Det kan hända att jag måste beställa hem en ask med toffee..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar