onsdag 7 december 2011

Plågat uttryck ersattes av sång och dans

Idag var en sån där morgon då det gick hyfsat lätt att ta mig ur sängen, men jag fick plåga mig igenom träningspasset. 6.00 piiip stod jag på löpbandet. Kort, ganska lätt intervallpass med 1% lutning och 5 intervaller på 30-40 sekunder på 14km/timme med joggvila på 9,5-10,5 km/timme däremellan.

Tvingade mig till lite styrkeövningar efteråt. MEN jäklar i min låda vad det kändes bra efteråt! Ännu bättre när jag passerade spegeln på väg till duschen och jag såg att jag visst har lite magmuskler kvar och jag vet inte hur de kommit dit, men jag har typ en liten muskel eller nåt på axlarna. Liten, men fortfarande en muskel. Lyckan var total och jag dansade och sjöng medan jag gjorde mig i ordning. Ja jag var ensam i omklädningsrummet förstås. Hade nog inte bjudit på dans och sång annars ;) Sa jag förresten att en av våra managers på jobbet trodde att jag var rätt många år yngre än jag är? Välbevarad var ordet han använde. Ja, nej men en sämre start på dagen kan man ju ha ;)






Lite Rebuild Strength efter passet och depåerna är påfyllda igen. Gott var det också!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar