torsdag 29 december 2011

Mellandagsshopping

Astrid som har varit lite rastlös fick följa med på en liten shoppingrunda i eftermiddags. Lillskrutt valde deo åt sin far och var så lycklig över att få bära dem till kassan. Jag valde lite andra grejer. Tyvärr inte till reapriser.

Jag måste ju synas ordentligt när jag snörar mina Icebugs och ger mig ut på en löprunda i vinterlandskap.

Ytterligare något för att kunna köra lite hemmaträning då och då. Inte många kilo, jag vet, men till de övningar jag har tänkt använda den räcker den alldeles tillräckligt just nu.

2 kommentarer:

  1. Snygg reflexväst, om man nu kan kalla sånna snygga ;-)
    5 kg är en bra vikt! Lagom och funkar till många övningar när man liksom ska köra hemma och inte har miljoner vikter att tillgå!

    SvaraRadera
  2. Jag har egentligen ingen aning om hur det gick till eller varför, men när jag såg din nya 5kg:s vikt blev jag plötsligt grymt sugen på att träna lite styrketräning.... och det var verkligen inte igår. Vi hade en bänkpress och endel vikter i garaget förut (innan vi delade av det och byggde en tvättstuga av halva istället där i tiden just innan våran Astrid dök upp, haha!;) kanske vore hög tid för någon bra gammal vana att återupplivas! tyvärr är det bara bra mycket enklare (slöare och bekvämare) att återuppta de mindre bra...

    SvaraRadera