lördag 10 december 2011

Kick off

Det måste vara något magiskt med klockslaget 20. Som i ett trollslag somnade Alice samma tid idag som igår. Lite egentid för mig då jag egentligen inte kan göra så mycket annat än att slappa.

Igår köpte jag en present till mig själv. Man han säga att jag på sätt och vis har kick off med och för mig själv. Den närmsta framtiden kommer att bli spännande på många sätt.

Mitt ordinarie jobb som "konsult/projektkoordinator/massor av annat" kommer troligtvis att ta en liten (eller stor beroende på hur man ser det) vändning och det blir nog i så fall klart till veckan.

Min fritidssysselsättning (ja jag vet, vilken fritid?) som hälsocoach kommer att få mer utrymme under en tid för att senare få samsas om min tid med ytterligare ett projekt jag har på gång som jag verkligen hoppas går åt det håll jag vill.

Förhoppningsvis kommer jag att komma ett steg närmare det jag verkligen vill göra under våren. Den som väntar får se.


Champion Deluxe, bättre kick off-present kan man väl inte hitta när man behöver boosta sig själv med energi :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar