söndag 18 december 2011

Fynd

Rensade bland alla mail från de senaste dagarna och hittade ett från Sportamore som innehöll en rabattkod som ger 25% extra till och med idag. "Myshelg" är koden om någon vill skynda sig att lägga en sen beställning. Förutom den rabatten var vissa varor redan nedsatta. Jag vet att jag kommer att behöva både skor och kläder i drivor inför vinterns, vårens och sommarens träning så varför inte passa på att handla lite billigare när det går.


Mina löparskor behöver sällskap på skohyllan. Springer man några gånger i veckan bör man ha 2 olika skor att varva mellan så nu har jag snart det. Visserligen har nog mitt första par snart gjort sitt, men ett tag in på våren får de nog hänga med. Handskar och vinterlöpartights är också något som jag behövde komplettera med. Allt skulle ha kostat ca 2500:-, men idag landade slutsumman på 1240:-. Med tanke på att bara skorna kostar 1700:- ordinarie pris så är jag mer än nöjd. Det här får bli min julklapp till mig själv. Nu återstår bara löpar/pulsklocka, kettlebells och andra typer av vikter, vanliga träningsskor och lite mer träningskläder på önskelistan. Ja alltså på min egen önskelista som jag skriver åt mig själv för att köpa själv. Jag räknar liksom inte med att tomten tycker att jag har varit sååå snäll ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar