söndag 23 oktober 2011

Nu ska här tränas #2

När man ligger i soffan en lördagkväll med halsont, vad gör man då? Jo då planerar jag in att vecka 15 2012 är veckan då jag definitivt inte tänker ha ont i halsen. Varför inte det då? Jo för då ska jag och Monica (oftast kallad lillasyster eller moster;)) till Portugal. Igår bokade vi resan vi bestämde att vi skulle boka när Monica var här för att fira Alices födelsedag för två veckor sedan. I vår bär det alltså av till Portugal där vi under en vecka ska fokusera på träning. Temat för veckan är crossfit och det ska bli hur spännande och roligt som helst! Vem kommer och hämtar mig från flygplatsen med rullstol? ;)



Det finns naturligtvis massor av aktiviteter att välja bland förutom crossfit. Bergspasset låter lite lockande måste jag säga. Självklart kommer det att bli en och annan löprunda och något annat av alla olika pass som erbjuds. Någon form av morgonträning på stranden ser jag förstås fram emot. Mellan träningspassen hoppas jag på att hinna gå på några förläsningar om kost, motivation, skador och skadeförebyggande träning.

Bilder lånade från springtime.se
Monte Gordo here we come! Ja om några månader alltså :)

2 kommentarer:

  1. Funkar permobil med dubbdäck? ;-)

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt. Jag kan bistå med färdtjänst åt både dig och Monica när ni kommer tillbaka :)
    Kram

    SvaraRadera