måndag 3 oktober 2011

Tjejhelg bokad

Nu är vinterns tjejresa bokad. Tyvärr får inte familjens alla tjejer hänga med. Jag och Alice gör om resan vi gjorde förra året i december. Astrid får äran att stanna hemma med sin far i år igen då jag känner att det är aningen för tidigt att flyga ensam med båda tjejerna. Lite kvalitetstid med pappsen mår inte Astrid dåligt av.

Samma hotell som hela familjen bodde på i somras är bokat.

Planerna för helgen då. Tomten på NK ska vi naturligtvis träffa i år igen. Alice pratar fortfarande om tomten hon träffade i Stockholm och så fort det blir mörkt ute på kvällarna pratar hon om att tomten ska komma. Förutom NK-tomten tror jag inte att det blir same procedure as last year. Jag har lite andra planer. Tror jag. Fast vi har ju ett tag på oss att bestämma schemat för helgen.

Alice, moster och tomten som inte direkt hade en traditionell tomteluva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar