lördag 15 oktober 2011

Träningsstatus

Det har gått sådär med träningen de sista 2 veckorna. Jag vill, men det blir inte riktigt som jag tänkt mig. Ibland behöver jag jobba längre än planerat, ibland vill jag fort hem till barnen och hinna vara med dem innan de ska sova och ibland finns ingen motivation helt enkelt. De dagar det har fungerat att ta en löprunda har det blåst storm och spöregnat. Jag vet, det finns inga dåliga väder, men jag ger mig inte ut och springer i storm. Där går gränsen.

Det som har hänt de senaste veckorna är att jag går ner i vikt när jag inte tränar så mycket. Inte alls önskvärt i och med att det ju är muskelmassa jag tappar och så mycket fett har jag inte att bli av med heller så viktminskning är inte positivt alls just nu.

Träningskort ska införskaffas till veckan så att jag kan träna oavsett väder för jag kommer ju inte att vilja springa utomhus när det är 20 grader kallt heller. Nya tag!

Fast nu blir det klänning på och barnkalas. Träningskläderna får vänta lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar