lördag 22 oktober 2011

Nu ska här tränas!

Medan de första snöflingorna trillade ner från himlen åkte jag med halsont in till stan för att köpa träningskort. Äntligen! Nu öppnar Inpuls nya gym med braiga öppettider. Kändes egentligen så där att investera i ett träningskort när jag har ont i halsen och ändå inte kan träna just nu. För det vet ni väl, att vid halsont och feber är det helvila som gäller! Lite snor gör ingenting, men vid feber eller halsont är det bara att gilla läget och ta det lilla lugna. Nåja, det känns ju bra att ha det där kortet redo för jag har inte planerat att ha ont i halsen länge. Snart ska jag upp i ottan och hinna med ett löppass på bandet före jobbet.


Förutom att jag blev ett träningskort rikare fick jag ett par Nikeskor, en funktionströja, ett par strumpor, en vattenflaska och en väska på köpet. Inte illa alls måste jag säga.

1 kommentar:

  1. Jag var för seg, fanns inga skor kvar åt mig men Peter fick sig iaf ett par. Kommer tvinga han å köpa ett par åt mig :-)

    SvaraRadera