söndag 11 april 2010

Helgen

Den här helgen har vi haft besök av moster Monica. Vi har mest tagit det lugnt, vilket har passat den trötta mamman bra. Ett besök på Leos lekland och Café Rävasten har vi i alla fall hunnit med.

Presenter har vi fått allihopa. Barnen har fått fina kläder, leksaker och söta Barbapappa mjukisdjur. Thomas fick något gott att dricka och det bästa av allt var min present. Jag fick ett sååå fint namnsmycke från http://parleli.weebly.com/ ! Jag har tittat på olika varianter av sådana smycken länge, men tyckt att de är lite dyra och av någon anledning kommer jag alltid hem med saker till barnen i stället :) Tusen tack Monica för alla fina presenter!


Så här kul tyckte Astrid att det var på Leos lekland.


Alice spanar på alla barn som leker samtidigt som hon fikar majskrokar.

Bus i bollhavet.

Det var mycket roligare hemma i babygymet.

Hade inte alls någon lust att gå i de nya skorna.

Fika på Café Rävasten.

Innan moster åkte hem åt vi såklart mat från Max och Alice "boppade".

Finaste halsbandet. Nu kan jag alltid bära med mig Alice och Astrid.

2 kommentarer:

  1. Gud så skoj att även du bloggar nu. Ser ut som om ni har haft en toppenhelg! Tänk att Alice går, jösses vad stor hon har blivit. Halsbandet var också oerhört fint!

    Stor kram Malin

    www.malinslivochbravader.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att ni blev så glada över presenterna! :) Det var som vanligt både mysigt och kul att komma upp en sväng. Skönt att kunna stanna längre än att man hinner landa och packa om för hemfärd :)

    Stora och många kramar från moster i storstan! :)

    SvaraRadera