onsdag 28 april 2010

Hur man håller glöden i äktenskapet vid liv länge

Om man ska tro det man ser på tv, och det ska man ju såklart, så ska man vara som Maria Montazami. Hennes man sa i förra avsnittet av Svenska Hollywoodfruar något i stil med att man aldrig vet vad som händer härnäst när man lever med Maria, man vet aldrig vad hon kommer att säga. Många som har levt tillsammans länge brukar ju tillslut känna varandra så väl att de knappt behöver prata för de vet precis vad den andra tänker, men så är inte fallet för dem. Inte ens efter 20 år tillsammans. Det kan jag mycket väl tro efter att ha sett henne i programmet. Visst kommer det många grodor ur hennes mun, hon pratar ofta före hon tänker och ibland verkar hon kanske i mångas ögon vara helt korkad, men hon är ju bara för härlig. En mer omtänksam mamma och fru får man leta efter. Fler borde vara som Maria!

Vi har ju inte ens ett år bakom oss som gifta, men vi får kanske följa familjen Montazamis exempel och vara lite spontana:)


Hela familjen Isaksson. A2 gömmer sig i magen:)

Jag hoppas att jag snart får på mig min ring igen..

2 kommentarer:

  1. Haha det skulle vara nåt
    jag skulle vilja se dig som Maria M :)
    Men nu vet jag vad du kan få i födelsedagspresent - ett läppstift! Det är ju en bra början i alla fall.. Nästa år kan du få några tofsar... Haha

    SvaraRadera
  2. Haha ja läppstift och tofsar måste jag ha om jag ska vara i närheten av henne;) Fast oavsett de tillbehören så är jag nog lååångt ifrån en "Maria M"-typ;) Men hon är bara för rolig och härlig:)

    SvaraRadera