torsdag 1 mars 2012

Eeeeh?!

Maken vid middagsbordet: Vet du hur man ser att du börjar vara vältränad?
Jag: Eeeeh nä?
Maken: Det börjar synas en blodådra på bröstet.
Jag: Eeeeh vaaa?? 

Hur ska man ta det liksom? Som en komplimang eller? Jag kan i alla fall inte påstå att jag eftersträvar några synliga blodådror på bröstet. Ingen annanstans heller. Jo möjligen i armvecken så att det blir lättare att ta blodprov om det behövs. Hur som helst, vältränad eller inte, visst fanns det en synlig blodådra.


Bara för att förtydliga. Jag åt inte middag med bar överkropp! Vi brukar inte göra det i vår familj. Däremot hade jag en tröja med v-ringning.

3 kommentarer:

  1. Va?! Du åt ju varenda middag med bar överkropp sist jag var där.. Tyckte det var lite väl överdrivet att sitta och flexa sådär vid middagsbordet ;)

    SvaraRadera
  2. Fasen också, nu blev jag påkommen ;)

    SvaraRadera