onsdag 14 mars 2012

Snuvigt

Förkylningen som kom krypande under helgen dröjer sig kvar. Dock går det åt rätt håll och det känns bra även om jag inte gillar det här med att vila från träning. Jag har blivit bättre på just vila. Tidigare hade jag inte tid att vänta ut en förkylning utan började träna för tidigt. Ofta med resultatet att förkylningen kom tillbaka. Nu är jag livrädd att olika sjukor ska dröja sig kvar länge för att jag inte kan hålla mig i skinnet så nu vilar jag hellre en dag extra för att inte riskera att bli borta från träningen längre än nödvändigt. Verkar som att jag blivit liiite mer klok på äldre dar ;) Det är faktiskt så att jag till och med funderar på att vila från mitt favvopass under veckan, fredagens lunchträning med Northland Basket. Förutsatt att det inte hänt något mirakel till fredag förstås och jag är helt symptomfri.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar