tisdag 20 mars 2012

Knäpp eller?

Våren har knappt anlänt på riktigt och då planerar jag redan för nästa vinter som om det inte vore trevligt med lite sommar före det. Jag har faktiskt inte ens orkat bry mig om att kolla alla reor som pågår utan tänkt att det nog kommer att säljas vinterkläder även det här året när det börjar närma sig kallgrader. Men så råkade jag bara klicka in mig på Addnature för att titta efter andra saker då jag "sprang" på dessa..


..och vips var ett av två barn utrustade inför nästa vinter. Att det var halva priset gör ju inte alls något. Att det är Molo, som jag verkligen gillar när det gäller vinterkläder, gör inte mycket det heller. Skorna kan jag inte säga så mycket om, vi har inte testat det märket tidigare, men det som stod om dem lät åtminstone bra.

2 kommentarer:

  1. Jag har köpt overall till Vilja jag med,haha! :D

    SvaraRadera
  2. Kamik är helt underbara! Nästa år tror jag nästan jag ska köpa mig ett par bara till mig!:)

    SvaraRadera