torsdag 1 mars 2012

Vardag igen

Barnen är friska och har varit på förskolan idag. Min mailbox var överfull trots att jag kollat mail då och då de senaste dagarna. Folk nästan kastade sig över mig på jobbet och jag hade inte många lugna stunder. Kul att vara poppis liksom. Egentligen är det ju helt galet att man inte kan vara borta 3 dagar utan att det ska bli sjukt mycket att ta igen.
Snoriga, hostiga barn som inte är så snoriga och hostiga längre.
Frågan är om jag är på väg att bli sjuk nu. Det småretade i halsen i morse, huvudet var tungt och jag hoppade faktiskt över träningen i förhoppning om att inte förvärra det. Jag brukar vara rätt usel på att vila även om jag behöver det. Det känns bättre nu så i morgon ska jag mest troligt vara på gymmet igen.

4 kommentarer:

  1. Vilka snyggingar!!! Kan inte du maila den bilden så jag har något fint att titta på :)

    SvaraRadera
  2. Ses där dårå! Hoppas att retningarna bara var retningar och ingen riktig sjuka.

    Snygga outfits på tjejerna!

    SvaraRadera
  3. Är pippiklänningarna från vårens kollektion?

    SvaraRadera
  4. Köpte dem i höstas tror jag.

    SvaraRadera