onsdag 1 juni 2011

Gör om gör rätt

Gav mig ut i 7,7:ans spår idag med en karta i handen för att klura ut om jag verkligen sprang rätt förra gången. Nu är jag inte världens bästa orienterare och det där med att läsa kartor är inte alls min starka sida, men man kan ju alltid försöka. Idag valde jag att svänga av på ett ställe där jag sprang rakt fram förra gången för att det inte fanns någon skylt och det visade sig vara en bra idé. Jag klurade inte ut det med hjälp av kartan utan det var bara ett infall att testa att svänga av. Nu vet jag hur spåret går och då kan jag springa lite mer avslappnat nästa gång istället för att fokusera på att leta markeringar som inte finns. Jag antecknar tiden 00:44:23. Galet nöjd är jag! Galet svettig är jag också!

2 kommentarer:

  1. fan vad bra! Heja!! Och du nästa gång lyssnar du och står längst fram i startledet ;-)

    SvaraRadera
  2. Jösses, du är ju värsta sprintern ju :)
    Kram

    SvaraRadera