onsdag 22 juni 2011

Värsta tjockisen - inte såå tjock längre

Det är nästan exakt ett år mellan bilderna. Jag vill inte kalla det före och efter bilder för efter har jag inte nått än.


- 3 månader efter förlossningen och jag kände mig hyfsat "smal", hur jag nu kunde göra det för jag var ju så långt från smal man kan komma, men från att ha varit höggravid till att ha blivit av med några kilo barn, vätska mm så känner man sig förmodligen ganska smal och smidig. Nu - några få månaders träning och jag är på rätt väg. Det finns en hel del kvar att göra, men jag har i alla fall inte en mage som hänger över bikinikanten. Trodde för övrigt aldrig att jag skulle kunna lägga upp såna här bilder på mig själv, jag som sällan figurerar på bild överhuvudtaget, men det var så skrämmande hur jag såg ut förra sommaren att jag måste ha det här som ett avskräckande exempel för mig själv.

5 kommentarer:

  1. Grymt!!!! Så jäkla bra jobbat.. Hamnat i en svacka, så jag behövde lite pepping :-)

    SvaraRadera
  2. Svit vad deffad du ser ut kvinna!! Avis deluxe...
    Ja ja nästa sommar är det min tur :-)
    Önskar verkligen jag gillade konditionsbiten mer så kanske kilona skulle åka av lättare men jag hatar det verkligen, däremot tung styrka älskar jag :-) antar iaf att det händer nå i kroppen då måttbandet är snällt å vågen dum..

    Skicka lite löpglädje och boka nästa lopp så jag måste dra mig ut!

    SvaraRadera
  3. Men skoja inte att sexpack-träningen gett resultat. Nu blir ju jag peppad att häva mig ut (har inte rört mig ur fläcken sedan min misslyckade löprunda i lördags). Bra jobbat Malin! :)

    SvaraRadera
  4. Men shit kvinna! Jag tyckte du var fin redan på "före"-bilden men som sagt - din träning har verkligen gett resultat.
    Nu blir man ju helt peppad att börja träna lite själv, jag vill också ha rutor!:D

    SvaraRadera
  5. nää uff. så där vill jag verkligen inte se ut! :)
    Fyfan vad snygg du e! (tycker dock som sofia, att du var snygg innan också!)

    SvaraRadera