torsdag 1 september 2011

Hur gamla är vi egentligen? 78?!

Jag ska ju ner till storstan i morgon för att bland annat springa Tjejmilen. Springa och springa vete tusan just nu. Känns inte som att jag har mycket fart i benen, men det går så fort det går. Fast det som gör att man skulle kunna tro att både jag och och lillasyster är typ 78, precis som hon skrev i ett mail till mig häromdan, är att vi båda kände att vi ville tacka nej till erbjudandet att hänga på ett annat Tjejmilengäng på lördagkväll för att äta middag och sedan dansa hela natten. Vem orkar vara uppe tills det är natt liksom. Jag och syrran höll väl som längst ut till klockan var 23 när vi var på semester i våras. Tänk då på att en av oss inte ens passerat 30 än. Jag tror att vi äter en god middag på Barcelona eller Stekpannan istället och dricker lite vin. Om vi pensionärer känner att vi orkar kanske, men bara kanske, det blir lite Sangria också. Var kan man anmäla sig till PRO förresten? ;)

Vi får väl se om det blir någon Sangria eller drink på lördagkväll, men hur det än blir så lär de inte vara lika goda som de vi drack i Cala Bona i våras :)

1 kommentar:

  1. Haha! Ja, det är inte lätt att vara hårt arbetande och trött hela tiden ;-) Drinkarna lär inte smaka lila gott här som där, men sangrian på Barcelona kan man inte klaga på :-)

    SvaraRadera