söndag 4 september 2011

Do it do it do it!!

Jag säger bara, once you go Tjejmilen you never go back. Eller nåt sånt typ. Jag kan inte tänka mig att inte springa Tjejmilen igen. Nu när den värsta besvikelsen över min prestation har lagt sig (jag är dock fortfarande besviken) kan jag tänka tillbaka på helgen som en sjukt häftig upplevelse. Jag bara ska dit, år efter år. Japp, mig kommer ni att se som 75-åring korsa mållinjen med min rullator. Min anmälan är stående från och med nu. Det här vill jag uppleva om och om igen och jag rekommenderar verkligen att delta i Sveriges största löparfest för tjejer! Man måste inte springa fort, man måste inte löpträna. Man genomför loppet i sitt eget tempo, med eller utan tidtagning och vill man promenera runt banan så kan man göra det och samtidigt få ta del av underhållning av liveband, magdansöser, bongotrummor, sambamusik, tusentals hejande människor vid sidan av banan, människor som hejade från sina båtar, tjejer som hejar och peppar varandra i spåret och inte att förglömma; ostkakan man får i målområdet! ;)

1 kommentar:

  1. Ostkaka is tha shit! Jag ska tillbaka för mer nästa år ;-)

    SvaraRadera