lördag 10 september 2011

Snälla tomten, du kan väl komma tidigt i år!

Tänk att det alltid är något som står på önskelistan oavsett om det i juletider eller mitt i sommaren. Just nu är det, kanske inte helt oväntat, lite löpargrejer som står högt på listan. En klocka och ett par skor inför vinterträningen skulle sitta fint så om någon råkar springa på tomten så be honom ta en tidig tur förbi vårt hus ;)

För att slippa gissa mig till hur fort jag ska springa under mina träningspass vore det ju väldigt smidigt att låta klockan hålla koll på hur många % av maxpuls jag ligger på.

Visserligen är detta orienteringsskor, men i och med att de är dubbade borde de ju fungera bra på halt vinterväglag och jag planerar att träna utomhus så mycket som möjligt i vinter.

1 kommentar:

  1. Jobbade första dagen där i fredags:) kommer du vara mycket här uppe? Å vad jobbar du åt för företag? :)

    SvaraRadera