torsdag 29 september 2011

Den trötta arbetande mamman

Att vara på olika möten en hel dag är tuuungt. Särskilt de delar av mötena då man själv inte deltar aktivt utan bara sitter och lyssnar. Hur intressant och viktigt det än är så blir i alla fall jag trött, stel i kroppen av allt stillasittande och så dricker jag alldeles för mycket kaffe.

Möte möte möte och så en bensträckare.

Varje morgon har jag mitt i rusningen försökt hinna få till någon bild på nya frisyren enligt önskemål, men som vanligt lyckas jag inte alls när det kommer till bilder på mig själv. Dessutom syns inte frisyren särskilt bra haha. Att det är mitt i morgonrusningen kan man se på ena bilden då jag inte ens hade tid att ställa ifrån mig kaffekoppen. Borde ju kanske ha fixat en närbild om det nu är frisyren som skulle visas, men så långt tänkte jag aldrig. Det var lite för tidigt och jag var lite för trött för att jag skulle tänka på såna detaljer ;) Så, bättre än så här blir det alltså inte.

3 x trött mamma.

2 kommentarer:

  1. Snyggmamman! Du passar jättebra i den frisyren! :-)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg frisyr!:)

    Jag har som tänkt länge att jag borde boka tid hos frisören och skaffa mig någon sorts frisyr själv, men det går som segt.

    SvaraRadera