torsdag 22 september 2011

Presentkort på trosor

Thomas bombades häromhelgen med en massa sms på sin jobbtelefon (som han alltid måste ha igång), vilket var något störande. Ett system skickade ut sms varje gång någon registrerade något i systemet och det visade sig efteråt att vissa mobilnummer hade varit kopplade till systemet under en testperiod. Som plåster på såren fick Thomas ett presentkort på ett par damtrosor.

Nu var det ju förstås inte så att presentkortet gällde just ett par funktionstrosor för damer, men det är vad som dimper ner i brevlådan när man ger presentkortet åt mig för att välja ut något :)

Jag hade lite beslutsångest innan valet till slut föll på trosorna och det slutade med att jag även beställde det andra jag gärna hade velat välja, en bok om uthållighetsträning. Nu väntar spännande läsning om pulsträning, optimering av återhämtningen, kost, motivation och sånt. Charlotte Kalla och Mustafa Mohamed berättar om sina metoder för uppladdning och återhämtning. Jag hoppas att boken är lika bra som den verkar vara.

1 kommentar:

  1. Berätta gärna mer om boken sedan, det lät spännande!

    Trevlig helg till er!

    SvaraRadera