måndag 6 september 2010

Färdigopererat

Operationen är avklarad, det gick bra, det gick fortare än jag trodde, Alice har vaknat, hon är trött, jag är trött, vi försöker vila och jag försöker och försöker få henne att dricka så att hon ska slippa dropp eller framförallt ny nålsättning. Nålen fungerade bra på uppvaket, började krångla på väg tillbaka till avdelningen, men verkade ändå fungera när de spolade den. Jag vill bara att hon ska få slippa fler stick. Det är inget roligt alls att bli stucken tycker Alice och hon har ju redan händerna fulla av små vita ärr från tidigare nålsättningar och provtagningar.

5 kommentarer:

  1. Skönt att det är över!

    SvaraRadera
  2. NÄmen, det var Emma som tyckte att det var skönt att OP var över!

    SvaraRadera
  3. Skont att hora att det har gatt bra.Hoppas ni far vila nu.Kram

    SvaraRadera
  4. VAd skönt att det gick fort. Jag har tänkt på er och hållt tummarna!

    SvaraRadera