söndag 26 september 2010

Lek och bus

Medan Alice fikar..


..funderar Astrid på vad hon ska hitta på.


Efter en stunds funderande börjar hon brottas med en flodhäst.


Med tanke på hur nöjd hon ser ut så verkar hon ha vunnit brottningsmatchen.


Med en vinst i ryggen är självförtroendet stort och man kanske skulle kunna lyckas få till några krypsteg.


Det gick visst inte så bra. Pang rakt in i bordsbenet.


Men inte är Astrid ledsen över det. Jag lägger mig här och chillar en stund istället tänker hon.

1 kommentar:

  1. Va roliga de är! Var på IKEA idag, frukt & gröntkorgen är slut i hela Sverige! Jäkligt poppis uppenbarligen.. Det kommer igen, men hon visste inte när. Så jag kollar om jag hinner köpa innan jag åker upp, eller rättare sagt om de hinner få in det innan hag åker :)

    SvaraRadera