tisdag 21 september 2010

Hur gick det här till??

Jag lämnade Astrid sittandes i myspölen (som syns en bit bakom henne på bilden) för att gå och byta på Alice. Där är det mjukt, om hon faller bakåt (vilket hon för övrigt väldigt sällan gör nu) så gör det inget. Så här hittade vi henne när vi kom tillbaka.




Hur gick det till undrar jag. Hittills har hon ju inte visat upp några imponerande kunskaper i att åla eller krypa. Lite kul hade det ju förstås varit om hon satt i gåstolen också, men jag hoppas det dröjer länge innan hon kan såna trick ;)

1 kommentar:

  1. Hej svejs=) Jag har läst din blogg ett tag nu men har nog aldrig gett mig till känna! Har hur som helst jobbat med Tomas en gång i tiden på Max! Jag tycker, precis som du verkar tycka, att det är roligt att lägga upp bilder men tycker inte att det är så roligt att folk kan kopiera ner dom till sin dator =S På dina bilder kan man ju inte klicka och förstora dom så att säga men det kan man i min blogg - hur gör jag för att få bort det och ha som du har? För övrigt är det väldigt skoj att läsa din blogg, du uppdaterar ofta och det är väldigt uppskattat hos oss som går hemma på dagarna =)

    Min blogg är låst men skicka mig dig mejl om du vill läsa=) sara_malin6@hotmail.com

    Mvh sara

    SvaraRadera