torsdag 20 maj 2010

Kan man ha det bättre?

Nej det kan man verkligen inte är i alla fall mitt svar på den frågan. Strålande sol även idag. Dagen har spenderats på altanen tillsammans med mammor och barn och en massa fika så klart - nice! Nu har nästan alla "mina" mammor fått sina bebbar, men en gravidmage fick vi se idag. Även om det är såå fint med gravida magar så saknar jag inte min egen alls. Visst var det mysigt, men nog är det rätt skönt att kunna röra på sig utan att bli andfådd och böja sig ner utan att ha en mage i vägen. I den här värmen hade det nog inte varit så kul att vara höggravid heller kan jag tänka mig.
Samling vid vattenhålet. Alla storbarn drogs av någon anledning till badbaljan.
A1 premiärbadar i baljan ute på altanen på eftermiddagen. Jag har en känsla av att hon kommer att spendera en stor del av sommaren där om det fortsätter vara sånt här väder.
A2 chillar och är söt som en karamell under parasollet.

1 kommentar:

  1. Hmm, jag förstår vad du menar! Jag skulle nog också hellre ha min onge utanför just nu även om det på sätt och vis är mysigt att vara gravid. Träffade just grannen och hon trodde att jag skojade när jag sa att det är 2 månader kvar innan B2 förväntas anlända. Jag håller med! 2 månader av stånk och stön i värmen. Hata mig inte nu men jag längtar efter svalka och regn :)

    SvaraRadera