fredag 5 november 2010

Bättre än så här blir det inte

Tur att jag redan är gift för bättre än så här blir det inte. Jag minns inte hur man sminkar sig och att välja kläder var en pärs. Bilden är usel, jag vet. Med blixten mitt i spegeln och de små handavtrycken som jag inte har torkat bort gör den inte till världens bästa bild direkt, men det är vad som visas idag. Alice vill förstås göra som mamma så hon hämtade skorna från hallen och ville också ha ett bälte. Hon var mer än nöjd där hon stod och speglade sig sötungen:)



Nu är det dags för after kidz! :)

1 kommentar:

  1. Men hallåå!! Du har inte alls glömt, du bara tror det! Du är ju skitsnygg :D Hoppas du har kul på after kidz.. Själv sitter jag här, 27 år, ogift, i ett hus mitt ute i skogen med mormor o morfar och funderar på om jag ska börja virka på min egen mössa strax.. fredagkväll till råga på allt... Hahahaha...

    SvaraRadera