tisdag 2 november 2010

Tålamod efterlyses

Jag har inget vettigt att skriva. Barnen prövar mitt tålamod som inte är på topp. Tröttheten efter förkylningen hänger sig envist kvar och jag har sovit urdåligt några nätter. Alice har väääldigt selektiv hörsel just nu. Astrid har tänder på gång och är inte glada Astrid hela dagarna. Idag har hon knappt velat äta och hon har mest velat hänga i famnen och det kan hon väl få göra, men det är inte så kul när hon stundvis inte är nöjd då heller. Nä, jag lägger nog ner för idag. Hur kul är det här att skriva eller läsa om. Inte alls. Sova är vad jag ska göra och hoppas på att vakna pigg och utvilad med massor av energi.

1 kommentar:

  1. jag har också haft en sån där dag.. är det fullmåne eller? Meja har inte velat sova och varit gnälligare än någonsin. Hanna är fortfarande febrig och verkligen inte på topp. Och mamman är trött och har glömt att handla kaffe... Vi hoppas på en bättre dag imorgon, eller hur!? Kram!

    SvaraRadera