fredag 26 november 2010

Festen är räddad

Barnen har suckat och sagt att de minsann inte har något att ha på sig på vinterns festligheter. Det är tydligen tomt i deras garderober. Jag har gjort ett försök att råda bot på bristen på festkläder. Jag är ju inte mycket för rosetter, volanger, ryschpysch och prinsessiga kläder så jag har sökt med ljus och lykta efter fina, men ändå lite tuffare kläder..typ. Vet inte om jag lyckades, men jag känner mig rätt nöjd och vi får väl se vad barnen säger. Alice tycker förhoppningsvis att hon är bin (fin) och Astrid säger nog mest bara tatatatataaa och är nöjd om kläderna är anpassade för hennes gymnastiska övningar.


Vi är ju bjudna på hemskt många fester och ska på värsta nyårsgalan så det är klart att barnen måste ha något att ha på sig ;) Det är förresten Åhléns som har levererat barnens nyårsblåsor.

1 kommentar:

  1. Gud vilken fin kjol. Ska bli så kul nästa år när Ellie kan ha klänning och kjol och sånt. :)

    SvaraRadera