tisdag 9 november 2010

Here we go again

I morse när vi vaknade såg jag snor rinna ur Astrids näsa. IGEN! Jag intalar mig att snoret beror på tänderna för hon verkar inte påverkad i övrigt. MEN, så hörde jag Alice smågnälla i sängen nyss där hon ligger för att vila middag och jag gick för att lyssnavid dörren till hennes rum och jag tyckte mig höra att hon också snorar. Det är inte sant!! Vi har ju nyss blivit helt friska allihopa. Fast jag har ju sett fler tänder skymta även i Alices mun så vi säger att snoret beror på tänder, visst gör vi? Snor som snor kan man ju tycka, men det känns ändå på något tokigt sätt lite bättre om det beror på tänder istället för förkylning :)

2 kommentarer:

  1. Nä nu får det vara NOG!
    :)
    Hoppas att ni inte blir sjuka! Här snoras det också fortfarande men på bättringsvägen. Meja skriker mer än vanligt - tand på G. Hon verkar inte lika tålig som systra si.

    SvaraRadera
  2. Vi har klarat oss rätt bra från förkylningar... men då har ju Hilding istället dragit dubbla magsjukor på kort tid, så hade jag fått välja hade jag nog hellre tagit snor;)

    Hoppas snoret snabbt försvinner hos er!:)

    SvaraRadera