lördag 20 november 2010

Syskonbråk, lek, bus och snuskigt god mat

Astrid är fly förbannad över att Alice springer iväg med just den leksak hon vill leka med.

Ilskan går snabbt över och en liten stund senare leker de bra tillsammans i Alices rum.

Thomas gillar nog lego mer än barnen. Astrid river mest än så länge. Alice gillar när hon får ett garage att köra in sina bilar i.

Tjohooo, mitt i legobyggandet får Alice en flygtur.

Efter en stund försvann Alice för att titta på Manny, Thomas till köket för att förbereda middagen, jag ligger kvar på golvet i Alices rum medan Astrid passade på att härja runt i storasysters rum lite till.

Och här är lördagens middag, gott! (Monica, nästa gång du kommer får vi nog äta både tapas och planka. Jag säger bara, Barcelona och Rosinas, släng er i väggen! ;))

4 kommentarer:

  1. Ja, vi får helt enkelt ha olika teman på mina vistelser. Det har ju varit spa, nu får det bli en gastronimisk resa snart! Ser jättegott ut!

    SvaraRadera
  2. Men sjuuukt gott! Jag har ätit Keldasoppa till middag, känns inte så jättegastronomiskt direkt! :)

    SvaraRadera
  3. gastronomisk ska det naturigtvis stå..

    SvaraRadera
  4. Det där såg ju helt sjukt gott ut:)

    SvaraRadera