lördag 6 november 2010

Dagen efter

Oj så roligt jag hade igår och oj så seg jag känner mig idag. Fast det är det värt. En kväll för mig själv var precis vad jag behövde. Ja jag var ju inte ensam förstås, jag hade ju en massa trevliga mammor som sällskap. Jag lyckades hålla mig från att sms:a eller ringa Thomas för att kolla hur det var med barnen. Jag kände inte ens att det kliade i smsfingrarna och varför skulle det göra det egentligen. De var ju hemma med världens bästa pappa.

En dusch, lite bakislunch och sen lördagsmys med barnen när de vaknar efter vilan. Vi ska nog gå ut på gården och leka i snön och sen ska vi bada allihopa. Bubbelpoolen står och väntar på oss :)

1 kommentar:

  1. Det kan vara skönt att vara lite bakis ibland och bara tillåta sig själv att slappa järnet! Ta det lugnt i bubblet...

    SvaraRadera