fredag 29 april 2011

Inget sexpack i syne än

Nu har jag kört sexpacksträningen i ca en och en halv månad. I början inte varje dag, men efter ett tag 6-7 gånger i veckan. Det syns kanske inte så mycket, men det känns. I början höll jag på att dö. Det är fortfarande jobbigt och det ska det ju vara, men nu klarar jag av att göra övningarna fullt ut. Starkare har jag definitivt blivit på den här månaden, men musklerna ligger tyvärr gömda under lite mjukt löst daller.

Jag upptäckte att det finns level 2 på magprogrammet och självklart var jag ju tvungen att testa det. Ungefär samma övningar, bara i en lite annan följd, 40 upprepningar istället för 30 och 15 sekunders paus istället för 30 mellan övningarna. Om det första programmet var jobbigt så var det här naturligtvis värre, men det är väl det som är meningen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar