tisdag 26 april 2011

Något att dricka kaffet ur

Ny kaffemaskin gjorde ju att jag vill ha nya kaffekoppar. Det har vi behövt länge, men det blir liksom aldrig av att köpa några. Hittade de här Filippa K muggarna i 2-pack för 99:-. Ett fynd tycker jag då ordinarie pris var 289:- så det blev några sådana.

En dag som denna kommer de väl till användning vill jag lova. Efter två nätters urkass sömn behöver jag kaffe för att hålla energinivån på en hyfsad nivå. Hostelihost har det låtit från den lilla flickan som sovit mellan mig och maken i två nätter. I natt har jag nog passat på att toksova mellan hostattackerna för jag har inte ens hört regnet som dånat på taket. Jag som alltid vaknar av tre regndroppar. Den dumma höga febern har åtminstone försvunnit. Nu ska vi bara vänta och se vad farbror doktorn har att säga om hostan och medan vi väntar ska jag nöta lite på de nya kopparna.

1 kommentar:

  1. Fynd! Vart hittade du dom så billigt? Inte för att jag behöver eller rymmer några mer, men i like Filippa K!:)

    SvaraRadera