torsdag 31 mars 2011

Ett mirakel är på väg att ske

Jag måste ju naturligtvis rapportera om hur mirakelskorna fungerar. Någon skillnad på rumpan kan jag inte se efter att ha provat dem vid dagens promenad. Fast det utlovades väl inte så snabba resultat förstås. Däremot kan jag säga att, om jag inte bara hade en "tung i benen"-dag, så blev jag galet trött i benen efter bara drygt halva sträckan och de känns fortfarande "sega".

I och med att jag mest skriver om såna här högintressanta saker kan jag meddela att så mycket mer roligt än så här är inte mitt liv just nu. Frukost, lek, barnvagnspromenad som jag nästan skulle vilja kalla jogga med barnvagn antingen med ett eller två barn i vagnen beroende på om det är förskoledag eller inte, lunch, diverse styrkeövningar med antingen ett eller två barn som gärna vill hjälpa till på bästa sätt, duscha, mellis, lek, plocka leksaker som spridits ut i hela huset, middag, lek och så är det kvällsrusning innan jag sjunker ner i soffan med en kopp te och vid det laget är ögonlocken tuuunga. Jag tror ju knappt att det är sant att livet kan vara så här spännande som det är just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar