söndag 27 mars 2011

Skötsam eller bara gammal?

Jag som skulle toksova efter gårdagens utekväll steg upp samtidigt som alla andra, pigg och inte det minsta bakis. Party like a småbarnsmamma går tydligen inte så vilt till ;) Ändå får jag erkänna att jag nog fick i mig betydligt mer av diverse drycker än jag trodde att jag skulle klara av. Himla roligt var det i alla fall! Före vi gick ut. Det är väl som vanligt. Luleås uteliv är inte mycket att skryta över. Herregud så kasst. Fast det gör ingenting för jag hade, som sagt, en jättetrevlig kväll i alla fall och det tackar jag de goa tjejerna för.

Det blev alltså ingen bakismorgon. Istället åkte hela familjen för att uträtta lite ärenden (köpa en gymboll) och sedan åt vi faktiskt bakismat på JV-grillen, men det var bara för att Waldorf öppnade så sent och barnen behövde få i sig lunch. För att kompensera det blev det drygt en timmes barnvagnspromenad efteråt.

1 kommentar:

  1. tack för i¨går vännen det var så skojj!
    Gu vad skönt att du är pigg!
    det har jag Inte vart =(

    Kram

    SvaraRadera