lördag 12 mars 2011

Var är Astrid?

Om det blir tyst och Astrid inte har klättrat upp i soffan och sitter där med en busig min i väntan på att man ska upptäcka henne är nya stället där man oftast hittar henne bakom soffan vid fönstret. Precis som Alice tycker hon av någon anledning att det är jättekul att peta i fönsterlåsen. Det är kul att varva det med att banka och slicka på fönsterna och ropa heeej till eventuella förbipasserande älgar.

Här har Astrid för övrigt på sig ett av mina favvoplagg som jag aldrig kommer att kunna göra mig av med, Småfolks klänning med apor, som numera kanske kan kallas tunika. Hon hade faktiskt på sig den första gången när hon var ca 3 månader, mest för att jag inte kunde låta bli att ta på henne den.

Man skulle kunna säga att användningstiden för en klänning är ganska lång hos oss. I alla fall om det är en favorit. Alice hade den också länge så den är välanvänd om man säger så. Lagom till sommaren är den säkert mer som en t-shirt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar