torsdag 17 mars 2011

Skumt

I morse vaknade jag med huvudvärk. När jag reste mig från frukostbordet fick jag vansinnigt ont mellan revbenen typ och blev alldeles varm och det bara blossade i ansiktet. Smärtan försvann ganska snabbt, men varm kände jag mig ett tag. En stund efter det skulle jag kolla något på datorn, men den var plötsligt avstängd och min första tanke var att det har hänt något med den så jag provar slå igång den och den fungerade! Efter ytterligare en stund kom jag ihåg att jag hade stängt av den själv. Varför jag gjorde det vet jag inte och det kändes lite obehagligt att jag först inte kom ihåg det. Idag blir det inga ansträngande aktiviteter. Efter att ena dagen ha skottat fram för att kunna ta ut trädgårdsstolarna, nästa dag hämtat en stol så blir min uppgift för idag att sitta i stolen och bara njuta. Jag hoppas att Astrid också känner att det är en bra plan för dagen. Alice möttes av glada barn ute på förskolans gård som sprang mot henne och berättade att de skulle göra en utflykt till Apelsinbacken så hon får vara ute och njuta av det härliga vädret hon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar