tisdag 24 maj 2011

Blommigt

Igår blommor, idag blommigt paket.

Tur att vi fick påfyllning av det goda teet för abstinensen höll på att bli svår att hantera ;)

Dessutom luktar jag blommigt efter att ha varit på ett relaxparty ikväll. Ojojoj, så jag har smetat in mig i en massa krämer och jädrans vad snygg jag blev. Jag blir inte förvånad om man inte känner igen mig på stan efter det här ;) Hur som helst så var det väldigt trevligt, kul att testa lite hudvårdsprodukter och skönt med några timmars egen tid. Det bästa med det här partyt var att man inte fick köpa något. Vill man köpa får man kontakta säljaren vid ett senare tillfälle. Det är ju hur bra som helst ju! Då slipper man sitta där och köpa något under stress och press och få badrumsskåpet fullt av en massa dyra burkar och flaskor som man kanske egentligen inte ville ha eller behövde. Jag är i alla fall en sån som känner mig tvingad att köpa när jag går på homepartyn även om det naturligtvis aldrig är köptvång. Nu när jag ser minst 10 år yngre ut är det tveksamt om ens maken kommer att känna igen mig i morgon, men det är smällar man får ta ;)

1 kommentar: