fredag 13 maj 2011

Nu kan det bli sommar

Det är ju snällt att skotillverkare tänker på oss föräldrar som har förskolebarn och måste namnmärka alla kläder och vill bespara oss lite arbete med märkpennor och lappar, men de kunde väl ändå ha tänkt på att alla barn faktiskt inte heter Vincent. Eller så riktar de sig helt enkelt till en målgrupp vars barn heter just Vincent. Det känns ju som att de begränsar sig lite och inte får sälja lika mycket, men vad vet jag om sånt där.

Hur som helst har jag letat ett par sommarsandaler åt Alice som är stadiga och nu tror jag att jag har hittat dem. Inga foppatofflor, inga sandaler med bara en rem runt hälen och inga slipinskor får det vara utan de ska ha en ordentlig hälkappa som ger bra stöd. Vincent shoestore har en modell som borde funka. Inte mycket till sandal egentligen med bara några få "lufthål", men kanske något bättre än en sko som inte har några hål alls. Vi testar och hoppas på att de är bra. De var inte helt billiga, men är det något man inte ska spara in på så är det väl just skor.

1 kommentar:

  1. Tror du kommer bli nöjd, jag älskar vincentskor!! Sen tycker jag det är ett halvsnyggt namn ;-)
    /Jennie

    SvaraRadera