onsdag 18 maj 2011

Dumma dumma förkylning

Nu är jag gode less på det här med förkylning och olika sjukor. Förutom att barnen var ordentligt förkylda ett tag innan jag åkte på semester så blev jag ju själv förkyld dag 2 under semestern. Den förkylningen sitter i än. De första dagarna var den rätt jobbig, sen blev det bättre och jag kände mig pigg i kroppen igen. Efter ytterligare bara någon dag vände det och det blev värre och där är jag fortfarande. Det blir f-n inte bättre. Så fort alvedon (eller någon av de andra pillrena jag knaprar) går ur kroppen känner jag mig som överkörd av en ångvält eller som en urvriden disktrasa. Jag skulle väl kunna leva med att känna mig sliten. Det som gör allt jobbigare är träningen. Eller brist på träning. När jag precis nått mitt första delmål när det gäller vikten, när jag började känna att löpningen börjat ge resultat konditionsmässigt och när magträning mm börjat ge resultat det också så blir det ett träningsuppehåll. Inte på några dagar utan på drygt 2 veckor hittills. H-vetes j-a skit säger jag bara!

1 kommentar:

  1. Krya på dig fina du! Inte kul att vara risig.
    Har varit lite dålig på att kommentera sista tiden men jag läser bloggen varje dag, bara så att du vet.
    Ge mina goungar en bamsekram. Saknar er alla!

    SvaraRadera