tisdag 13 juli 2010

Alice gästbloggar

Idag har jag varit med pappa på en shoppingrunda. Rena rama äventyret. Om ni bara visste hur mycket roligare det är att få följa med pappa istället för mamma för en gångs skull. Med mamma går vi mest i klädaffärer och sånt och hur kul är det?! Jag brukar se till att gnälla ganska mycket då så att jag inte ska behöva följa med så ofta. När jag följer med pappa får jag åka till ställen där det finns hur mycket coola grejer som helst. Jag hörde när pappa berättade för mamma att det inte är tyst en sekund när jag följer med för jag frågar vad allt är hela tiden och när jag inte frågar så berättar jag för pappa vad det är jag ser. Fatta vad mycket spännande det finns att se på Byggmax! Om ni inte har varit där så rekommenderar jag ett besök där.

När vi handlat det vi skulle på Byggmax och åkte vidare för att köpa blöjor och sånt blev jag less. Ica är inte alls lika roligt så då gnuggade jag mig i ögonen och sa åt pappa att jag ville hem och vila.

2 kommentarer:

  1. Namen lilla gumman vad sot hon ar!!!saklart hon har haft skoj!

    SvaraRadera
  2. hahahaa... ja alice är verkligen pappas flicka
    Vår lilla storasyster är likadan. Inte alls kul att hänga med morsan när man kan åka ut på äventyr med farsan och testa fyrhjulingar, åka traktor och shoppa cement!

    SvaraRadera