tisdag 13 juli 2010

Mammalyx 3/3

Tanken var att jag förra veckan skulle genomgå steg 3 i mitt försök att piffa till mig lite. Först naglar, sedan hår och sist fötter. Jag hade en tid bokad för pedikyr. Tiden blev pga dubbelbokning ombokad till den här veckan. Idag avbokade jag tiden. Jag har lyxat nog tycker jag ;) Nej, men jag känner att jag inte har någon lust att gå in och sitta på en salong mitt på dagen när det ska vara sol stora delar av veckan om man nu ska tro smhi och yr.

Istället blev mammalyx nummer 3 ett fotbad i lugn och ro i förmiddags medan Alice var på äventyr med Thomas och Astrid sov. Fötterna blev filade och insmorda och tånaglarna fick lite nytt och fräsch nagellack. Det blev inte riktigt som det var tänkt från början, men det blev ju rätt bra ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar