lördag 24 juli 2010

Getar eller getter

Thomas frågade mig om jag skulle vilja se "The men who stare at goats" och bad mig googla filmen för att läsa om jag trodde att det var en sevärd film. När jag satte mig vid datorn frågade jag vad det var filmen hette. Thomas upprepade och jag svarade då: Jaha, männen som stirrade på getar?

Getar eller getter, ska det vara så noga, men när jag efter ett halvt glas vin inte ens kan tala svenska längre så kanske det är bäst att låta bli resten av vinet jag har i glaset;)

1 kommentar:

  1. Haha! Nej fyll på mer vin, din svenska lär inte bli bättre i vilket fall! :) Minns när jag efter några glas vin skulle säga: Minnenas television.. Det blev nåt i stil med tevevision och typ 4 varianter till innan jag satte det! :)

    Sitter förresten och kollar flygbiljetter :)

    SvaraRadera