torsdag 15 juli 2010

Resfeber

Väskan är packad. Nu tar jag semester från vardagen över helgen. För några dagar ska jag vara Malin, inte bara mamma. Inga blöjbyten, inga matningar, inga kräkfläckar på kläderna... Men inte heller några goa kramar, härliga leenden, vakna till en jollrande Astrid på mornarna.. Det ska bli jättekul att spendera helgen i vår kungliga huvudstad med lillasyster, men också lite konstigt att inte vara med barnen. Fast vi behöver nog det här allihopa. Jag för att få ett avbrott i vardagen, Thomas för att få egen tid med barnen och barnen för att få egen tid med sin pappa. Jag hoppas att väskan är fylld med ny energi när kommer hem igen.

3 kommentarer:

  1. Det kommer bli jättekul och det kommer förmodligen gå så fort att utan du vet ordet av så är du hemma igen :) Men innan dess ska vi hitta på massa kul, bla käka tapas och dricka deras goda vin! :)

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa!!! Jag är lite avundsjuk faktiskt här i mitt babykräkland.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får det toppen i Stockholm! Försök njuta så mycket du bara kan även om det kommer kännas ovanligt. Du får be om mycket MMS denna gång också :-)

    SvaraRadera